woensdag 5 februari 2020

Verzorgd door Linsay

Verzorgd door Linsay
die me de schoenen heeft aangetrokken
in de lift
Marvin een mail gestuurd camel filter zijn op
Koffie ingeschonken door Gosha
Ontbijt bestond vanochtend uit een snee
bruinbrood besmeerd met "je proeft gwoon echt kers"
Voor een break naar de woonkamer geweest
waar ik pilletjes heb gekregen van Rozanna
Wat in de cursus frans gelezen
die ik van bewindvoering heb gekregen
Wat in""Het Groene Boekje" gekeken
dat ik van bewindvoering heb gekregen
Het Hoedje? is een medebewoner die het oneens
was dat ik achter hem zat/zit
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de woonkamer.
wat in "Het Groene Boekje" gekeken
Credura bedankt voor "Het Groene Boekje"
Marvin bedankt voor de camel filter.
computer uitgeschakeld en weer ingeschakeld
wat goed ging
ging opgezocht in "Het Groene Boekje"
wat er niet staat. Wat niet veel gebruikt word
ging staat wel in de woordenlijst
het staat wel in de woordenlijst
in glana werd ik geconfronteerd met lijken
en daar kan ik niet tegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten