dinsdag 4 februari 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren door Anke
Koffie ingeschonken door Monika
pilletjes gekregen van Rozanna
vandaag moet ik naar mijn neuroloog
samen met Daisy
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de woonkamer waar wat onenigheid
waar wat onenigheid was tussen Roy en Jan
Ik ben vandaag begonnen aan mijn
laatste pakje Camel filter
dus Marvin een mail gestuurd
wat maar niet wil lukken
Voor de break van 16:00 uur
koffie gedronken in de woonkamer
om 20:00 h ga ik de pilletjes voor de nacht halen
bij Mark
volgens Daysi was het goed
Bij de maaltijd van 17:30 was "Het Hoedje"er niet.
Misschien is hij wel vertrokken
Het hoedje is een medebewoner
die het oneens was dat ik tegenover
hem zat.
Om 20:00 h ga ik de pilletjes voor
de nacht bij Mark halen.
Ik ben al eens in Glana geweest
Huisarts  Ewalds heeft me daar opgenomen
nadat hij van mijn neuroloog had
gehoord dat op een MRI  een schub
stond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten