donderdag 27 februari 2020

Pilletjes van Marvin gekregen

Koffie ingeschonken door Claudia
Pilletjes van Marvin gekregen
die ook aanstekers voor me gaat regelen
Een mok cranberry sap is al ingeschonken en bijna op
Rozanna gecomplimenteerd met haar echt zwart haar
Mok cranberrysap is al ingeschonken en bijna op!.
Voor de break van 11 uur naar de woonkamer geweest
en daar koffie gedronken!Waarbij de koffie is
ingeschonken door Claudia
Claudia heeft mijn plekkie gepoetst
""Het Hoedje" is een medebewoner die het oneens was/is
dat ik achter/voor hem zat/zit
Bij de break van 12:30 ga ik prozac disp
krijgen met als bijwerking suffigheid
die ik ga gebruiken voor mijn siësta
Via mail MARVIN bedankt voor de
camel filter.en gevraagd of hij wil meegaan
naar het shell tankstation en daar voor 50 euro
iets gaan kopen
Mok cranberrysap is al op
Bij de maaltijd van 12:30 heb ik prozac disp
gekregen met als bijwerking suffigheid
Voor en na de siësta door Marjan in bed
gelegd en er weer uit gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten