maandag 3 februari 2020

Verzorgd door Anke

Verzorgd door Anke
met een blaasspoeling.
pilletjes nagebracht door Mark
Koffie ingeschonken door Sharon
Afspraakkaart dagverpleging uit de
de schoudertas gehaald
Anke is wat afwas aan het doen
en heeft me een mok cranberry sap
ingeschonken die al op is                                                                                                                          Pakjes camel filter gecheckt
er liggen nog 3 in de linker boven lade
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de huntingdon kamer
Wat in de cursus frans gelezen
Marvin bedankt voor de camel
filter
Voor de break van 11 uur koffie
gedronken in de huntingdon kamer
Koffiedrinkers leven langer!
Wat in de cursus frans gelezen
Het hoedje is een medebewoner
die het oneens was dat ik achter
hem zat/zit
Voor mijn siësta wil ik bed gelegd worden,                                                                                             
wat door Marvin is gedaan
Na mijn siësta uit bed gehaald
door E en Joy
om 20:00 h ga ik de pilletjes
voor de nacht bij Mark halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten