dinsdag 11 februari 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Linsay
en Paloma
Pilletjes gekregen van Marvin
Koffie ingeschonken door Sharon
Voor de break van 11 uur koffie
gedronken in de woonkamer.
Wat in de cursus frans gelezen
Mijn ID kaart is foetsie dus
gepiept
Marvin is gekomen en  heeft
dat ding gevonden en zit nu
in de bruine schoudertas.
Om 14:00h komt ziekenververvoer
me ophalen om me naar
Zuiderland te brengen
Om 13:30 ga ik vragen voor hulp
om mijn handschoenen aan te trekken.
Die moeten zelfs aan als het buiten
warm is.(voorschrift van de dagverpleging)
gepiept voor mijn handschoenen aan te trekken
wat door Marvin is gedaan.
Om 14:00h komt ziekenvervoer me
halen dan moet ik klaarzitten.
Om 15:00h moet ik in Zuiderland zijn
Ben benieuwd wie gaat prikken.
Hopelijk Moniek
MONIEK WERKT OP DEZELFDE
VERDIEPING.
DE CAPSLOCK STAAT AAN
DUS GEPIEPT-

Dus gepiept
Om 20:00 h ga ik de pilletjes voor
nacht bij Mark halen

Glana was voor mij een gesticht
met lijken, handtastelijk heden enzo
voort

Geen opmerkingen:

Een reactie posten