woensdag 19 februari 2020

Verzorgd door altijd leuke Daysi

Verzorgd door altijd leuke Daysi
met een blaasspoeling.
Ontbijt bestond vanochtend uit een snee
bruinbrood besmeerd met je proeft gwoon echt kers
Pilletjes gekregen van Rozanna
Het hoedje?
Koffie ingeschonken door Cora.
Het hoedje is een medebewoner die het oneens
was/is dat ik achter hem zat/zit
Afspraakkaart Dagverpleging gecheckt
Volgende afspraak is op 10/3 om 14:45
en dan moet Marvin ziekenvervoer bellen.
Voor de break van 11 uur thee gedronken
in de huntingdowkamer
Voor 50 euro aanstekers gehaald bij
het Shell tankstation aan de dr Nolenslaan
(dat heb ik aan Marvin gevraagd)
Om 17:30 is de maaltijd voor de avond,
ben benieuwd naar "Het Hoedje"
De maaltijd voor de avond is friet
met een mexicano en een bami
Het hoedje is er nog steeds oneens mee
dat ik tegenover hem zit
Om 20:00 uur ga ik de pilletjes voor de nacht
bij Mark halen
Glana was voor mij een gesticht
met o.m. lijken
Het Hoedje was er nog steeds oneens mee
dat ik tegenover hem zat/zit
Het Hoedje is een medebewoner
Dat ik dat merk is omdat ik volgens
psychiater Leunissen hooggevoelig
ben
Om 20:00h ga ik de pilletjes voor de
nacht bij Mark halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten