woensdag 12 februari 2020

Koffie ingeschonken door

Koffie ingeschonken door Kitty
Koffie drinkers leven langer.
Blaasspeling al gehad
die door altijd leuke Daisy is gedaan
Pilletjes gekregen van Daisy
Marvin een mail gestuurd
waarin ik hem vertel
dat ik vandaag aan het laatste
pakje camel filter begin
Voor de break van 11 uur thee
gedronken in de huntingdonkamer
Ontbijt bestond vandaag uit een snee
bruinbrood besmeerd met
"je proeft gwoon echt kers"
Marvin een mail gestuurd waarin
ik hem vertel dat ik vandaag aan
het laatste pakje camel filter begin
Zou je voor nieuwe willen zorgen
Zalm laatste sigaret gegoogeld
Toen GJ nog leefde
was ik het die hem vraagde:
"Waarom heb je niet aan studie
financiering doorgegeven dat
je niet voor me betaalde"
kreeg ik als antwoord:
"Ich habe es nicht gewust"
en die opmerking was de
aanleiding voor het afrekenen.
Afspraakkaart Dagverpleging gecheckt
Bij de break van 12:30 heb ik
prozac disp gekregen
en die suffigheid (bijwerking)
gebruik ik voor mijn siƫsta.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten