woensdag 26 februari 2020

Verzorgd door E

Verzorgd door E
die me een blaasspoeling heeft gegeven
en bloggen vies vind
Koffie ingeschonken door Kitty
Pilletjes van Dimphy gekregen
Ontbijt bestond vanochtend uit twee sneeën krentenbrood
Gepiept voor cranberrysap en cola
Dimphy is gekomen en heeft ze voor me ingeschonken en uit de ijskast genomen!
Het Hoedje? is een medebewoner die het oneens is dat ik achter hem zit/zat?
Daar heeft hij alleen zichzelf mee
Voor de break van 11 uur koffie gedronken in de woonkamer
Waarbij de koffie is ingeschonken door Kitty
Waarbij opgezocht in de woordenlijst: wat er in staat!
Bij de break van 12:30 (lunch)ga ik prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid (die ik ga gebruiken voor mijn siësta)
Bij de lunch was er pannenkoek
Na mijn siësta uit bed gehaald door Cäte en Joi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten