maandag 24 februari 2020

Verzorg door E en Anke

Verzorg door E en Anke
Koffie in geschonken door Gosha.#koffie drinkers leven langer
met wie ik ook de menu lijst  heb ingevuld
pilletjes van Dimphy gekregen.
Aan Marvin een mail gestuurd of hij wil meegaan
naar het shell tankstation en daar voor 50 euro
aanstekers wil gaan kopen
Voor de break van 11 uur koffie gedronken in de woonkamer.
Gepiept voor de ordner
Het Hoedje???
Naar loi.nl gesurfd en een proefpakket frans aangevraagd
Wat over de overlijdensberichten van limburger.nl gesurfd
benjamin broeze gegoogeld
en
gevonden!
Bij de break van 12:30  (lunch) ga ik prozac disp
krijgen met als bijwerking suffigheid die ik
ga gebruiken voor mijn siësta
Voor en na mijn siësta in bed gelegd en er
weer uitgehaald door Esmee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten