donderdag 13 februari 2020

Koffie ingeschonken Gosha

Koffie ingeschonken
door Gosha
Pilletjes van Cäthe gekregen
waaronder movicolon
Schoenen in de lift aangetrokken
Afspraakkaart Dagverpleging gecheckt
Volgende afspraken zijn op
10-3-2020 om 14:45 en op 7-4-2020 om  15:00
Gepiept voor een blikje cola of een
mok cranberry sap.
Voor de break van 11 uur koffie
gedronken in de woonkamer,
waarbij ikzelf de koffie heb
ingeschonken.
Wat in de cursus frans gelezen
Aan Marvin een email gestuurd
met als onderwerp: "Als ik aan het
het laatste pakje camel filter begin"
Zalm gegoogeld voor
"De Laatste Sigaret" Minister Zalm.
Bij de break van 12:30 ga ik naar de
woonkamer  waai ik prozac
disp ga krijgen, met als bijwerking
suffigheid die ik gebruik voor mijn
siësta.
Na mijn siësta uit bed gehaald door
Linsay en Anne.
of
Cäthe en Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten