maandag 17 februari 2020

Koffie ingeschonken door

Koffie ingeschonken door Cora
Mark heeft me de schoenen in de lift aan getrokken
Van het briefje van 50 euro 2 aanstekers gehaald
bij het shell tankstation aan de dr  nolens laan
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de woonkamer.
Computer uitgeschakeld en weer ingeschakeld
wat goed ging!
Voor de break van 11 uur koffie gedronken
in de huntingdon kamer
Voor 50 euro aanstekers gehaald
bij het shell tankstation aan de
dr nolenslaan
Bij de break van 12:30 ga ik prozac disp
krijgen, met als bijwerking suffigheid
die ik gebruik voor mijn siƫsta.
Prozac tegen Hupperts gezegd.
Zijn antwoord luide: "aanwijzing"
wat ik toevallig herhaald heb.
Voor de break van 17:30 ga ik naar de woonkamer.
geweest
Voor de break van 17:30 ben ik naar de woonkamer
geweest.
Het hoedje bleef het oneens dat ik tegenover hem zat/zit
Om 20:00 uur ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten