donderdag 20 februari 2020

Verzorgd door E

Verzorgd door E
die me de schoenen heeft aangetrokken
en een mok cranberry sap heeft ingeschonken
Afspraak Dagverpleging gecheckt
volgende afspraak is op 10/3
Koffie ingeschonken door Gosha
Ontbijt bestond vanochtend uit 2 sneeën krentenbrood
Het Hoedje?
Wat in de cursus frans gelezen.
6400 Euro krijg ik nog van Harrie
Voor de break van 11 uur koffie
gedronken in de woonkamer.
Voor 50 euro aanstekers gehaald
bij het Shell tankstation aan de
dr Nolenslaan.
Mijn plekkie is gepoetst door Gosha
Voor de break van 11 uur koffie
gedronken in de Huntingdon-
kamer.
Alleen op woensdag ga ik voor
thee
Alleen op  woensdag zijn er frite
met een mexicano en een bami
Huisarts Ewalds heeft me opgenomen
in Glana nadat hij van de/mijn neuroloog
had gehoord dat er op een MRI
een schub was geconstateerd.
Bij de break van 12:30 ga ik Prozac
Disp krijg met als bijwerking
suffigheid, die ik gebruik voor
mijn siësta, waar ik vandaag ben
uit gehaald door Linda en Anne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten