vrijdag 14 februari 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren door Sharona.
Koffie ingeschonken door Sharon
Pilletjes gekregen van Sharona
Ontbijt bestond vanochtend uit 2 sneeën krentenbrood
Marvin een mail gestuurd over camel filter
Voor de break van 11 uur ga ik koffie drinken in de
woonkamer
Voor de break van 11 uur heb ik koffie gedronken in de
huntingdonkamer
Er zijn wat pakjes camel filter bezorgd
Bij de break van 12:30 ga ik de prozac disp
krijgen.
Niels heeft wat was bijgevuld.
Bij de break van 12:30 ga ik wat prozac disp
krijgen ,  met als bijwerking suffigheid die ik ga gebruiken
voor mijn siësta
Voor mijn siësta in bed gelegd door ? en ?
Na mijn siësta uit bed gehaald door
altijd leuke Daisy en Anne
Marvin bedankt voor de camel filter
om 17:30h ga ik naar de woonkamer voor de maaltijd
om 20:00h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
Als ik mijn computer nu uitzet zal ik moeten piepen om dat
ding weer aan te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten