maandag 10 februari 2020

Verzorg door

Verzorg door Marjan
pilletjes van E gekregen
koffie in geschonken door Gocha
het hoedje?
Ontbijt bestond vanochtend uit
twee sneeën krentenbrood
Met Gocha menu voor fritedag ingevuld
mexicano en bami
Marvin een mail gestuurd
"Ik heb een plek voor de Bosatlas van de
geschiedenis van Nederland"
Marvin een mail gestuurd
waarin ik hem bedank voor de
"Camel filter"
Problemen met het posten in het
"Goede morgen topic"
die al opgelost zijn!
Gepiept om een blikje cola uit
de ijskast te halen
Ze waren nog aan het eten.
Voor de break van 11 uur
koffie gedronken in de woonkamer,
waarbij de koffie is ingeschonken
door Gosha.
Bij de break van 12:30
heb ik prozac-disp gekregen
met als bijwerking suffigheid die ik gebruik
voor de siësta.
Voor de siësta in bed gelegd
door E.
Na de siësta uit bed gehaald
door Marjan.
Om 17:30 is de maaltijd voor
de avond.
maar zien hoe het hoedje is.
Of hij het nog steeds oneens is dat ik achter/tegenover hem zit.
ja dat was hij?
Om 20:00 ga ik de pilletjes voor
nacht bij Mark halen
om 20:00 is er bewoners overleg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten