vrijdag 21 februari 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
Door Anke
die me ook de pilletjes heeft gegeven
Koffie ingeschonken door Sharon
Ontbijt bestond vanochtend uit een snee
bruinbrood besmeerd met je proeft gwoon
echt rode vruchten.
Het Hoedje?
Marvin een mail gestuurd:
wil je met mee gaan naar
het shell tankstation en daar
aan aanstekers kopen
Voor de break van 11 uur
koffie gedronken in de woon-
kamer. Waarbij de koffie is
ingeschonken door Sharon.
Voor de break van 12:30 ga ik
naar de woonkamer,
waar ik een of twee tostie(s)dus twee()
ga krijgen en een prozac disp
met als bijwerking suffigheid
die ik gebruik voor mijn siƫsta!
Prozac en jurisprudentie
Bij de maaltijd van 17:30
was Het Hoedje er
en nog steeds oneens
dat ik tegenover hem zit/zat
eigenlijk heeft hij dit aan
zichzelf te danken/wijten
Om 20:00h ga ik de pilletjes
voor de nacht bij Mark halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten