zaterdag 17 maart 2012

Zaterdag- - - - - - - - - - -

Een gewone zaterdag. Gisterravond was ik dus vergeten "geld bijpinnen" op het boodschappenlijstje te zetten. Dat dus maar bij de Lidl gedaan.

In het kader van NL-doet had de Zonnebloem een activiteit in het buurthuis hier. Daar ben ik natuurlijk heen gegaan. Er was ook een rad van avontuur. Als benjamin van de afdeling natuurlijk wat leuks gewonnen. En een salade dressing shaker met recepten gekregen

Vervolgens naar de open dag van Orbis Hoogstaete. Moest wel zelf de koffie betalen. Ik vond de kamers klein. Daar krijg ik mijn tekentafel dus niet op. Ik heb wel een visitekaartje met een emailadres meegekregen. Orbis Thuis mailt niet met haar klanten.

Eerst dacht ik dat Orbis Hoogstaete vs SGL in het voordeel van Orbis beslecht zou worden. Het is nu weer gelijk. Maar ik vind wel dat SGL wat aktiever moet worden. Vooral met BZW.

Vandaag was Karel even hier. Hij stonk echt uit zijn mond naar bier.Vandaag naar eenvandaag kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten