dinsdag 20 maart 2012

Moeite met inademen.

Vandaag naar de HA voor mijn longen. Kan af en toe niet inademen. Best wel eng.Ik heb prednison gevraagd en gekregen!

Ik was ook weer aan het denken aan Petra van Sloun. Zij heeft een paar keer de Rebif bij mij geprikt en ik had haar ook nog eens op de markt gezien. Zij had van een collega gehoord dat Claire was ingeslapen. Ze houden me behoorlijk in de gaten hier. Niets mis mee. Eigenlijk wel een veilig gevoel.

Vanmiddag naar de stad Calcium Vitamine D tabletjes halen. Lekker in het zonnetje. En in het zonnetje was het heerlijk. Bij thuiskomst de tabletjes in de pillendoos voor de vakantie gedaan en ff plat.

Dat ff plat was wel lekker. Vervolgens nieuws gekeken en daarna naar SOHO voor de Latto Machiato. Die was wel een kwartje duurder maar ze hebben wel de deur open gehouden. Toen ik ging en vertrok. Toen ik vertrok was ik wel mijn bruine schoudertas vergeten. En die hebben ze me nagebracht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten