zondag 18 maart 2012

Postzegelzondag.

Is altijd gezellig. Vandaag de jaarvergadering met koffie van de vereniging. En veiling en aanwezigheidsloterij. Voor de aanwezigheids loterij moet je aanwezigzijn en het lijstje voor de veiling heb ik al in mijn broekzak zitten.

Op de heenweg naar de Societeit ben ik via de Odasingel gereden. Nou ja. Via de omleiding. Voor mijn gevoel was ik sneller.Toch maar eens gaan timen. De terugweg via de oude vertrouwde route. Door de omleiding

De kranten voor ma en de roosvicee en chocolade heb ik al in mijn schoudertas zitten. Die is wel topzwaar.

De aanwezigheid was over het hele vorige jaar. Dat ben ik geweest en heb ook nog wat leuke postzegels gewonnen. Bij de lotenloterij waren alle loten al verkocht, maar ik heb de loten van iemand anders gekregen die wat vroeger vertrok. Bij de veiling heb ik het rustig aan gedaan. Alleen geboden op goedkope kavels.

Bij ma leuk geduizend. Het hele spelletje stond ma voor. Maar bij het laatste had ik grof gewonnen en heb dus het hele spel gewonnen.

Op de terugweg naar huis had ik het niet koud maar moest wel rillen van de kou???? MS is een vreemde ziekte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten