dinsdag 13 maart 2012

MS dinsdag

Vanmorgen bij AH tromaatjes gekocht. Dat zijn hele kleine tomaatjes. Lekker snoepgoed

Karel van Henk is tussen de middag geweest i.v.m. de garage. Ik heb wat foto's gemaakt en ga die naar Gehlen mailen. Nu heb ik er spijt van dat ik ja heb gezegd voor de garage.

Vandaag op consult geweest bij de neuroloog. Vandaag nam Bertine de honeurs waar.mijn bloed was wederom goed. Alleen de vit. D was aan de lage kant. Dus vit. gaan bijslikken. Van de Hema zijn de beste. Dus donderdagmorgen naar de HEMA

Bertine vroeg of ik ongelukjes had met plassen en of ik mijn plas goed kon ophouden. Ongelukjes wel en ophouden niet. De ongelukjes waren vooral te wijten aan koud weer. Daarom heeft ze me inco materiaal voorgeschreven.

Wel hoef ik pas over 4 maanden terug. Omdat het best wel goed met me gaat. Ook nog de twee weken opname in het Atrium besproken. Een revatrajectje. Vond ze een goed plan

In de krant van vandaag staat een groot artikel over stenigen en een artikel over de vader van Jan Rouvroye met zijn oorlogsfobie. Ik mail hem het artikel wel.

Op dinsdagavond ga ik altijd een Latto Magiato drinken bij SOHO. Ik dacht dat ik geen geld had maar gelukkig wel wat kleingeld. Gebruiken we dat toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten