maandag 12 maart 2012

I like mondays.

Heel vroeger was er een plaatje "I don't like monday". Ik vind maandagen wel leuk. Dan komt Barbara mijn hutje poetsen.Weer iemand anders waar ik goed mee kan praten.

Verder nog nagedacht hoe ik het regel als met ma iets gebeurt tijdens de vakantie van mij. Met de trein gaat er al drie uur verloren tussen tijdstip aanvraag en tijdstip vertrek. Met de trein is de reistijd wel zeker en dat is met Valys niet zo. Maar overleggen met ma.

Ook aan SGL doorgeven van mijn vakantie.

Met Barbara nog een foto van mij in mijn trappelzak gemaakt. Kan ik die fijn op internet zetten.

Vandaag een vreemd gevoel in mijn benen. Ik vind het maar griezelig. Het gevoel dat ik er elk moment doorheen kan zakken. Maar als ik bijvoorbeeld door mijn knieen zak kom ik zonder problemen wel op eigen kracht omhoog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten