donderdag 22 maart 2012

Wel een donderdag met donderdag gevoel.

Wel een donderdag gevoel op donderdag. Fijn!

Naar de stad via een andere route gereden omdat ik nog foto's van verkeersborden wilde maken

In de stad Math uit Puth tegengekomen. En ook nog naar de ETOS voor aftershave geweest. Ik heb nog niets gekocht omdat ik niet wist of ik nog geld op de pin heb staan.Vanmiddag nog veel te doen.

-Reis naar Ede Wageningen en terug boeken.
-After shave
-Treinkaartjes
-Money checken

Maar nu eerst siësta! Lekkere siësta!

En op avg.ns.nl de treinreis voor de contactweek geboekt. De heenreis was een makkie maar terug stuurt de reisplanner me via Nijmegen of Amersfoort. En dat wordt dan reizen via Connexion of Veolia. Met Veolia over de maaslijn lijkt me wel avontuurlijk maar dan moet ik bij hen ook nog kaartjes kopen en daar heb ik voorlopig geen trek in.Dus nog wat verder gesurft op ns.nl. Werk aan het spoor op zaterdag 31 maart.

Dan de optie met Valys naar Utrecht en vervolgens naar Sittard maar proberen.

Wel leuk uitzoekwerk.

Die rit boek ik omdat ik de treinkaartjes al heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten