donderdag 15 maart 2012

Druk druk druk.

Kan wel donderdag zijn.

Vanmorgen naar specsavers voor de leesbril en naar de HEMA voor vit. D pilletjes. Maar daar gebeurde iets heel vreemds. De schoudertas bleef aan de snelheids hendel van de scoot hangen en reed ik door een rek met pilletjes heen.

Vanmiddag een rondleiding in het WBC Broeksittard gehad. Na ja.

En bij Gehlen de handzender voor de garagepoort gehaald. Bij Gehlen kon ik me niet herinneren dat ik in het WBC was geweest. Iets van SGL herinnerde ik me wel. Mijn besluit staat vast. Ik blijf zo lang als mogelijk in mijn flatje. En dat mail ik ook.

Ik had mail van de bieb gekregen dat mijn gereserveerd boek aanwezig is. De geliefde discipel. Vroegchristelijk teksten over Maria Magdelena.

Vanavond was supervrijwilleger Mariet van de Zonnebloem bij mij thuis om de vakantie aanvraag voor Deinze in te vullen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten