maandag 5 maart 2012

Vergeten maandag.

Toen ik vanmorgen opstond wist ik niet dat het maandag is. Dat is iedere dag zo. Of ik er iets aan doen moet? Het is dus maandag en dan komt Barbara mijn hutje poetsen. Zoals altijd op maandag.

Vandaag toch maar de mail voor de reva arts gaan componeren. De onderwerpen zijn:
- dwanggedachten
- twee weken opname in Atrium
- Veel actievere en nauwkeurigere rol BZW.
- geheugentraining icm slechthoren. Geheugen verbeteren is niet de bedoeling. Gewoon gebruiken om een boek te lezen.
- PGB gelden.
- Toen BZW nog coaching was.
- opruimen en opgeruimd houden

En vandaag ook nog uitzoeken hoe ik in HTML lijstjes maak. En in Blogger de juiste tijd in moet stellen. Oh ja. Hier in de Westelijke Mijnstreek zijn we echt de Oostelijke Mijnstreek aan het nadoen.

Winkelcentrum Het Loon verzakkenOMC verzakken
Vliegjes in het AtriumVliegjes in het OMC
Schoenmaker met kapotte machinesSchoenmaker met Kapotte Machine




En in Blogger de juiste tijd in moet stellen.
Dit is inmiddels gelukt en ik was ook nog vergeten te melden dat ik de E-key van de voor en achterdeur van de flat weer eens kwijt was. Eerst samen met Barbara zoeken maar opeens kreeg ik een helder moment en schoot me te binnen dat ik de sleutel in de vuile broek had laten zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten