zaterdag 24 maart 2012

Harry hier!

Met inpakken gisteren weer de helft vergeten Dat word dus vandaag naar de Aldi, de Etos en de horlogemaker. Eigenlijk is alles weer laatste minuten werk. En ben ik dat gewoon.

Ik had dit ook tegen reva arts W. gezegd en kreeg als antwoord: "Ik ook"

Verder komt mijn broer ook nog. Toch gezellig. Zo vaak zie ik hem ook weer niet. Hij woont in Dronten.

Na de siƫsta en een kop Struik tomaten maaltijdsoep uit de Bonus naar de Aldi. Vervolgens naar de ETOS voor de aftershave. Er stonden daar een aantal proefflacons en die heb ik allemaal getest op mijn scoot. Ben daardoor wel de spons vergeten??? Daarna nog naar Caprice om mijn horloge op zomertijd te laten zetten. Op weg naar huis weer het idee opgevat om zaterdag toch maar via Amersfoort/Utrecht naar huis te reizen.

Thuisgekomen heb ik de laatste twee alinea's van dit blog getikt en begin weer gaapslaap te krijgen.

Toen ik de treinreis aan het boeken was begon ik weer te twijfelen. Wat zou er nu eigenlijk echt fout kunnen gaan?

En ondertussen heb ik wel al de hele avond problemen met de ademhaling. En de pred pillen helpen ook al niet. Ik begin dit echt eng te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten