zaterdag 10 maart 2012

Een zaterdag.

Vandaag heb ik weer enkele postzegels in mijn catalogus aangestreept. Vooral leuk als je enkele dure zegels er tussen hebt zitten. Ik spaar ze echt niet voor de waarde maar voor de lol en het ruilmateriaal. Volgende week is het postzegelzondag met de jaarvergadering met een gratis kop koffie. En de veiling. Er zitten enkele leuke zegels tussen.

Mijn schoudertas is eindelijk klaar.

En een mail naar de reva arts gestuurd. Het voorstel voor Hoogveld waardeer ik maar dat is nog niet aan de orde. Het wordt pas aktueel als ik in de rolstoel zit. Uiteraard ga ik volgende week wel kijken. Tussen haakjes. Volgende week zaterdag is open dag bij Orbis Hoogstaete. En daar ga ik dus ook heen.

En momenteel ben ik meer geholpen met BZW.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten