dinsdag 6 maart 2012

Ik wist dat het dinsdag was dinsdag.

Toen ik vanmorgen opstond heb ik de al wat oudere orthopedische schoenen aangetrokken voor de fysio. Gisteravond was ik dat vergeten. Blijkbaar wist ik dat het dinsdag was. Naar de fysio trek ik altijd een wat ouder paar aan want als ik bij de fysio fiets dan schuurt mijn schoen langs de pedalen en slijt de schoen harder. Toch maar Defauwes gaan mailen wanneer ik weer recht heb op een nieuw paar.

En ik vond een email van Rick. Fysio gaat vanochtend niet door. Dan vrijdag maar.

Vandaag sowieso een heel heldere dag. Normaal lukt één boodschap per ritje met de scoot. Vandaag zelfs 2. Maar AH en de schoenmaker voor de leren schooltas. Alleen was de tas nog niet klaar. Ik heb de volgende poging maar op donderdagmorgen gezet.

Vanmiddag had ik een gesprek met mijn reva arts over mijn opname van 2 weken in het Atrium. Ik ga alleen akkoord als mijn hele MS verhaal aan de orde komt. En dat laatste wordt in een consult met psychiater Piet besproken.

Verder moest ik nog iets ondertekenen. De REVA arts vond dat ik een mooie handtekening had. Gekopieerd van Pa. Zijn handtekening moest altijd onder strafwerk staan.

Vandaag kreeg ik een telefoontje van mam. Ze had weer een TIA oid gehad en was naar de EHBO gebracht. Maar afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten