zondag 4 maart 2012

Jam vergeten op zondag

Net op Zondag kom ik erachter dat ik vergeten ben de Jam op het boodschappen lijstje voor de Aldi te zetten. Vergeten is niet het goede woord. Ik jaag mezelf te veel op. Terwijl ik me door anderen niet laat opjagen. Vreemd. Toch maar eens met de reva bespreken.

Toen ik de plantjes water aan het geven was ging lopen toch een beetje lastig. Hoe ik me lichamelijk voel kan ik niet omschrijven. Nu ik weer ff gezeten heb voel ik me weer normaal.

Naar de scoot in de garage lopen ging langzaam. Na het ritje op de scoot (naar ma op en neer) ging lopen weer goed. Dit toch ter sprake brengen bij ergotherapie.

Met dat mezelf opjagen had ik dus ook niet de regenkleding aangetrokken. En natuurlijk regende het keihard. En zat ik op de scoot in het regenwater op mijn zetel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten