donderdag 8 maart 2012

Alweer een drukke donderdag.

Heel wat op de planning staan vandaag.

- Rundje mert om appels te kopen en mijn schoudertas ophalen.
- Postzegels aankruizen en Fibonaccie labyrint tekenen.
- Het al getekende Fibonacci labyrint fotograferen.
- In de bieb de boeken verlengen en de twee boeken over Maria Magdelena reserveren.

Rond de middag was alleen het appels halen gelukt.

De schoudertas was nog niet klaar. Vanmiddag maar weer eens proberen.

Aan de voorgevel van de protestantse kerk zag ik op een bordje iets over bijbelstudie staan. Dus direkt maar naar binnen gegaan voor meer info.

Op de voorpagina van de krant staat met dikke letters:

IQ geen maatstaf voor zorg.

En het stikapparaat van de schoenmaker was alweer en/of nog steeds stuk. Dan zaterdagmiddag maar proberen.

Vanavond de boodschappen lijstjes voor de Lidl en Aldi reshuffelen.

En koffieleuten bij de fam. Extra. Daar kreeg ik te horen dat we een nieuwe wijkagente hebben.

Nu ik het toch over agenten heb. Vanmorgen richting stad kwam ik er 3 tegen, maar richting huis maar 2. Ik heb toen gevraagd waar nummer 3 is. Die liep achter me langs.

Verder attendeerden die 2 agenten me op mijn schoudertas. Die lag los in het mandje van de scoot. Toen heb ik de draagband maar achter de stuurstang vd scoot gehangen. Weer iets van het mezelf opjagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten