maandag 27 april 2020

Pilletjes van E gekregen

Pilletjes  van E gekregen
Koffie ingeschonken door Mart
ontbijt bestond uit twee sneeën krentenbrood
en dit alles in de woonkamer
Op mijn kamer wat in de Bosatlas gekeken en gelezen
die ik gekocht heb bij boekhandel Krings
in de woordenlijst "kopen" opgezocht
https://woordenlijst.org/#/?q=kopen
in de woordenlijst sedentair opgezocht
op bol.com de dikke van dale opgezocht
die kost 179 euro
Voor de break van 11 uur naar de woonkamer geweest
en daar koffie gedronken die is ingeschonken door Maria
Wat in de Bosatlas gekeken en gelezen

De lunch van 12:30 gebruik ik in de woonkamer
Na die lunch ga ik een prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid die ik gebruik
voor de siësta
kan ik tot
De maaltijd van 17:30 ga ik gebruiken
in de 'woonkamer
was 'het Hoedje
Hoedje er nog steeds oneens  mee dat ik tegenover
hem zat/zit
"""""'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
niet zo erg als in het begin maar toch
om 20::00h ga ik de pilletjes voor de nacht bij
Mark halen in de woonkamer
of ik ga om 20:30 piepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten