woensdag 22 april 2020

Blaasspoeling gedaan door

Blaasspoeling gedaan  door Marjan.
In de woonkamer
stonden de pilletjes al klaar
Ontbijt bestond uit een snee bruinbrood
besmeerd met "je proeft gwoon echt aardbei"
vve beheer Sittard gegoogeld
Marvin gemaild "Wanneer ben je hier in de woonvorm ?
Voor de bresk van 11 uur naar de Huntingdon kamer
geweest en daar thee gedronken die is ingeschonken
door Carin
Gedroomd dat mijn moeder dood is
Vanavond om 18:30 weet ik meer
want dan belt ze  altijd
Voor de lunch van 12:30 ga ik naar
de woonkamer
Wil de financier/leverancier van de camel filter
zich bekend maken
om 17:30 is de maaltijd voor de avond
in de woonkamer
met friet,  mexicano en bami
Ik ben benieuwd naar "Het Hoedje"
"Het Hoedje"is een medebewoner die
het oneens is, was dat ik achter, voor hem
zit zat
In de woorden lijst "zitten" opgezocht
Wat in "De BOSATLAS  gekeken en gelezen"
Van Team Corona een "Vergeet me Nietje" gekregen
dat door Dimphy is gebracht
Dimphy "zelden zo'n knappe man gezien"
Voor de avondmaaltijd half zes naar de woonkamer
geweest(17:30)
friet met een mexicano en een bami
om 20:00h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen of om 20:30
kint geer jan rouvroye nog
mijn moeder kende hem nog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten