vrijdag 24 april 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Dennis
en Lindsay
Dennis heeft me een mok cranberry sap ingeschonken
In de woonkamer ontbeten met twee sneeën krentenbrood
Pilletjes gekregen van Sharona met de mooie wenkbrauwen
Wat in De Bosatlas gelezen en gekeken
Voor de break van 11 uur naar de woonkamer geweest
Voor de lunch van 12:30 ga ik naar de woonkamer
Aan het einde van de lunch ga ik een prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid die ik gebruik voor de siësta

Het is nu 16:48
Voor de maaltijd van 17:30 naar de woonkamer geweest
Gepiept voor een pakje camel filter open te maken
wat door Marvin is gedaan en die me een mok
cranberry sap heeft ingeschonken
om 20:00h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
of er voor piepen
een tante van mijn moeder was getrouwd met een
joodse man en nu moet ik vragen of die tante
een zuster van opa Harrie was
Om 20:00 h ga ik naar de woonkamer of piepen
Ik heb gedroomd dat mijn moeder dood is maar om
1/2 7 heeft ze nog gebeld
Zelf zegt ze: "Ik ben maar een dood schuldig"
Om 20:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten