dinsdag 21 april 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Marvin
en Indura
In de woonkamer
Koffie ingeschonken door Maria
Pilletjes stonden al klaar
Op mijn kamer
heeft Niels een pakje camel filter neergelegd
In de linker boven liggen nog 5 pakjes camel filter
Wat in de Bosatlas gekeken en gelezen
Op mijn kamer heb ik 2 Bonsatlassen liggen
Aan credura een mail gestuurd
"Zou een boekenkast mogelijk zijn"
Voor de break van 11 uur koffie gedronken in de woonkamer,
waarbij de koffie is ingeschonken door Maria
Naar de brieven geweest en post gecheckt
Na de lunch van 12:30 in de woonkamer ga ik een prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid die ik ga gebruiken voor de siësta
ene jo spätgens heeft geprobeerd me Facebook bericht te storen
nu heb ik gedroomd  dat mijn moeder dood is
Vanavond om half zeven 18:30 weet ik meer want dan belt ze altijd
de warme maaltijd is om 1/2 6 17:30
Zelf zegt mijn moeder: "Ik ben maar een dood schuldig"
Vanavond om 1/2 7 18:30 weet ik meer want dan belt ze altijd
17:30 is een maaltijd in de woonkamer 1/2 6 is een maaltijd in de woonkamer
Het Hoedje zie ik dan wel of niet
Het Hoedje is mede bewoner die het oneens was ik achter/voor hem
zat/zit
Om 17:25 vertrek ik naar de woonkamer voor de maaltijd van 1/2 6
Bij de avondmaaltijd was "Het Hoedje" er nog steeds oneens dat ik tegenover/achter hem zat
Eigenlijk heeft hij zichzelf daarmee
Bij de avondmaaltijd geholpen door Sharona met de mooie wenkbrauwen
Om 20:00 h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
of om 20:30
om 20:00 of om 20:30 ga ik piepen voor de pilletjes voor de nacht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten