vrijdag 3 april 2020

Gedoucht en nat geschoren

Gedoucht en nat geschoren
door Anke en Cathlin
pilletjes van Cathlin gekregen
koffie ingeschonken door Mart
ontbijt bestond vanochtend uit
een snee bruinbrood die door Mart
besmeerd is met
"je proeft gwoon echt aardbei"
Voor de break van 11 uur thee
gedronken in de huntingdonkamer
aandoenlijk Christiaan voor Antoinette van het forum van MSweb
Na de lunch van 12:30 ga ik prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid
die ik ga gebruiken voor de siësta
na de maaltijd van 12:30 heb ik prozac disp gekregen
met als bijwerking  suffigheid die ik gebruik voor de siësta
ik heb gedroomd dat mijn moeder dood is
Bij de maaltijd van 17:30 in de woonkamer was "Het Hoedje"
er nog  steeds oneens dat ik achter hem zat/zit
Joden kregen de schuld van het kruisigen
van jesus van Nazareth
Om 20:00h ga ik de pilletjes voor de nacht
bij Mark halen
om 17:30 is de maaltijd voor de avond
in de woonkamer
Het Hoedje was nog steeds oneens dat ik tegenover hem zit
Ik heb hem eens recht aan gekeken
om 20:00h ga ik de nacht bij Mark halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten