donderdag 30 april 2020

In de woonkamer

Koffie ingeschonken door Maria
op mijn kamer lukte het niet
een posting te plaatsen in het goede morgen topic
in eerste instantie dan
in tweede wel
op mijn kamer camel filter gecheckt
3 grote en 5 kleine
op mijn kamer: wat in De Bosatlas gelezen
Marvin een mail gestuurd"ik heb nog maar een aansteker"
pilletjes nagebracht door Marvin op mijn kamer
credura een mail gestuurd: ING is mijn bank
Gosha en Maria zijn mijn kamer  aan het poetsen
Voor de break van 11 uur koffie gedronken in de huntingingdon kamer
Alleen op woensdag drink ik thee (voor de 11 uur break)
Na de break van 12:30 (lunch)  ga ik een prozac disp krijgen
die ik ga gebruiken in de woonkamer
met als bijwerking suffigheid (wat ik gebruik voor de siësta)
voor mijn siësta in bed gelegd door Marjan
(die me ook mijn haren heeft geknipt)
na mijn siësta uit bed gehaald door Mark en Niels
leggen in de woordenlijst opgezocht
KITy O een mail gestuurd dat Coronavirus
om 17:25 ga ik naar de woonkamer voor de maaltijd van 17:30
om 2000 h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
of  20:30 h ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
mijn moeder leeft nog steeds
zelf zegt ze: "Ik ben maar een dood schuldig"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten