woensdag 8 april 2020

Koffie ingeschonken

Koffie ingeschonken door Maria
pilletjes van E gekregen
Gepiept om de bureaulamp aan te maken.
wat door Dimphy is gedaan.
Dimphy had zelden zo'n mooie man gezien
als mij
Voor de break van 11 uur naar de huntingdonkamer geweest
en daar thee gedronken.
en waar de thee is ingeschonken door Karin
voor de maaltijd van 17:30 naar de woonkamer geweest
en daar friet geeeten met een mexicano en een bami
volgens mij is "Het Hoedje" er gewoon.
Het Hoedje is een medebewoner die het oneens
was dat ik achter/voor hem zat/zit
Zitten opgezocht in "De Woordenlijst"
verleden tijd is "zat"

na de lunch van 12:30 in de woonkamer
ga ik 1 prozac disp krijgen.
met als bijwerking suffigheid
die ik ga gebruiken voor de siƫsta
suf opgezocht in "de Woorden lijst"
verleden tijd is "sufte"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten