maandag 13 april 2020

In de woonkamer

Koffie ingeschonken door Maria
Pilletjes van Catlin gekregen
Marvin een mail gestuurd
"mijn camel zijn op"
voor de break van 11 uur
koffie gedronken in de
woonkamer
Alleen op woensdag drink ik thee
in de huntingdonkamer
Niels heeft me een pakje camel filter gebracht.
Deeder wist nog dat ik
"De Bosatlas van de geschiedenis van Nederland"
bij hem gekocht heb
Na de lunch van 12:30 ga ik "Prozac disp"
krijgen, met als bijwerking.suffigheid
die ik ga gebruiken voor mijn siƫsta
Gedroomd dat mijn moeder dood is
Bij de maaltijd van 17:30 waar ik om
17:25 heen ga voor de maaltijd van
17:30
en daar zie ik "Het Hoedje" wel
of niet
Nadeel van die "hooggevoeligheid"
wat ik volgens psychiater Leunissen
ben
om 20:00h ga ik de pilletjes voor de
nacht bij Mark halen.
om 20:00h ga ik piepen voor de pilletjes voor de nacht
volgens Mark ben ik tenminste eerlijk
Het Hoedje was er wel, maar nog steeds oneens dat ik
tegenover, achter hem zit/zat
hij schijnt niet te beseffen dat hij alleen zichzelf daarmee
h
mijn moeder leeft gelukkig nog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten