zaterdag 11 april 2020

In de woonkamer

Koffie ingeschonken door Gosha
Pilletjes gekregen van Catlin
Ontbijt bestond uit een snee bruinbrood
besmeerd met "je proeft gwoon echt aardbei"
door Gosha
Credura bedankt voor "Het Groene Boekje"
via email
Voor de break van 11 uur
koffie gedronken in de woonkamer.
Als er iets te doen is?
Waarbij de koffie is ingeschonken door Gosha
Het Hoedje?
was/is een medebewoner die het oneens was/is
dat ik achter/voor hem zit/zat
Na de lunch van  12:30 die ik ga gebruiken in de woonkamer,
ga ik prozac disp krijgen
met als bijwerking suffigheid die ik gebruik
voor de siësta
de lunch bestond uit 2 worstenbroodjes
Na mijn siësta uit bed gehaald door E
die me ook "de Bosatlas van de geschiedenis van Nederland"
op mijn bureau heeft gelegd
Voor de maaltijd van 17:30 naar de woonkamer
geweest (half zes)
om 17:25 vertrek ik naar de woonkamer
en daar zie ik "Het Hoedje wel of niet"
ik hoop op niet, hij was er toch
en nog steeds oneens dat ik tegenover hem zat/zit
eigenlijk heeft hij zichzelf daarmee
om 20:00 uur ga ik de pilletjes voor de nacht bij Mark halen
om 20:00 uur ga ik piepen voor de pilletjes voor de nacht
of 20:30 ga ik piepen voor de pilletjes de nacht (half negen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten