donderdag 7 juni 2012

Verslapen

heb ik me vanmorgen. Werd mijn bed uitgebeld door de taxichauffeur. Had om 1/2 10 een afspraak met de reva arts. De Ine & Tine riedel maar om 1/2 11.

Vanmiddag nog ff naar het archief geweest. Archivaris Thei was met vakantie. (Ambtenaar). Volgende week is hij er weer. Dan ga ik dan toch. Verder was iemand in een krantenarchief bezig. Leuk om de foto van het 125 jarig bestaansfeest van de fanfare in Puth weer eens op te gaan diepen.

Bij de lift kwam ik de buurvrouw tegen. Ze had vlaai bij zich. Gaan we die toch eten vanavond.

Op TV zag ik dat rookwaren in Duitsland goedkoper zijn dan in NL. Ik woon vlakbij Duitsland dus dan gaan we daar eens kijken.
Gaan we die toch eten vanavond
. Dat heb ik dus ook gedaan. En ze was heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten