zaterdag 16 juni 2012

Bellen met God.

Op het laatste moment het boodschappenlijstje voor de Aldi gemaakt.



Het gat in de A2 gisteren bleek een verzakte put te zijn. En er is nog een gat bijgekomen.

En bij Adonai gaan vragen of ze het testament van Maria hebben. Dus niet

Ook nog de tuinslang uit de berging gehaald en aangekoppeld en de twee watertonnen op hun plek gezet. Was duidelijk te zwaar en heb een lamme arm er aan overgehouden. kGa maar slapen.

Van dat gebeuren van vanochtend niets geleerd. Ik moet er toch maar aan gaan wennen dat ik echt niets meer kan. En wat ik dan nog wel kan alleen maar heel erg langzaam.

En wat ik dan nog wel kan is foto's maken. En dat heb ik vandaag gedaan. In een galerie. En die plaats ik volgende week. En in die galerie hangt een schilderij van en man met een kruisje in zijn hand. Het leek net of het een GSM was en ik dacht dat die man aan het bellen met God was



Op het einde van de middag een opiniestuk in de krant gelezen. We zitten overduidelijk in de 7 magere jaren. 2 hebben we al gehad.

Op NGC was een programma over Hogesnelheidstreinen. Door dat gejobhop van mij werd ik ook naar Rennes in Frankrijk gestuurd. Het traject Parijs MontParnasse--Rennes met de TGV Atlantique gereisd. Gaaf man.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten