dinsdag 5 juni 2012

Dinsdagochtendrondje.

Mijn dinsdagochtendrondje al afgewerkt. Bij de fysio gaat dat als volgt. Met de scoot de praktijk in rijden en vervolgens mijn schoudertas in de kledingkast leggen. Dan de transfer naar wandrek 1. Om daar te beginnen met uitrusten van de transfer.

Vervolgens 10x afwisselende het linker en rechterbeen optillen. Als dat klaar is transfer naar wandrek 2. Daar gaan we kuiten oprekken. Als dat klaar is roeien. 3 series van 15.

En om af te sluiten. Tour de France. Nog een sigaretje rollen en dan naar huis.

Vanmiddag stond opeens de ergotherapeute voor de deur. Ze waren vergeten me een mail daarover te sturen. Ze was nog steeds in de veronderstelling dat ik in een WBC van SGL ga wonen. Maar ik heb de Reva arts en MW gemaild dat ik niet ga. De ruimte die ik hier heb kan SGL mij niet bieden. En hun andere argumenten zijn niet op mij van toepassing. Verder heb ik hier 167 buren die altijd komen als geroepen als ik ze nodig heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten