dinsdag 19 juni 2012

Oranje Rozen

Vannacht gedroomd dat een zekere M nogal bitchy tegen me deed???

Vandaag de boodschappen maar met de AH zegels gaan betalen. En houd ik ook nog wat geld over voor de kapper.



Op het roeien na ging bij de fysio vanmorgen niets. Wel vertelde een mevrouw me dat ze me bij de AH bij de oranje rozen had gezien. Tijdens de middagdut "gedroomd?" dat ik een glas in mijn hand had. En wakker werd toen dat glas uit mijn hand viel????

Bij AH krijg je bij iedere 10 Euro 1 voetbalplaatje. Een mevrouw die voor me in de rij stond had een heel boodschappenwagentje vol. En kreeg dus een heel stapeltje voetbalplaatjes. Zij had er geen belangstelling voor maar ik wel. Kan ik de jeugd vd flat een plezier mee doen. Zij houden voor mij altijd alle deuren open.

Maar nu op naar de dagverpleging voor een shot nanogam. Prikken ging heel slecht vandaag. Verder had de pomp kuren. Toen is de pomp maar uitgeschakeld en is de nanogam gewoon ingelopen

Op de terugweg naar huis de twee doosjes Prozac in de nieuwe apotheek gaan halen. Heel aantrekkelijke apothekersassistente. Reden om vaker terug te gaan. En de doosjes waren zelfs geseald.

Op het einde van deze dag realiseer ik me dat de oranje rozen iets met het afgelopen EK te maken kunnen hebben. Nou die kunnen dus de GFT bak in.

Voor de kapper was ik te laat. Dan maar morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten