zaterdag 2 juni 2012

Zonnestorm op komst.

Vandaag de pillen halen bij de apotheek. Ze zeiden dat ze ze in de brievenbus hadden gegooid. En volgens mij kan dat niet???? Vervolgens naar de Aldi voor filterhulzen. gevolg door de siësta. Tijdens de siësta kreeg ik weer een droom. Ik zag de mail over mijn oude hospita weer arriveren??????

En vanmiddag de groene zaterdagmiddag. Dat is gewoon lekker gegaan in het zonnetje. Verder kwam de apotheker aan om te vragen wat er aan de hand was. Volgens mij is ie meer bezorgd om zijn beurs dan om mijn pillen. Hij zei ook nog tegen mij: "We hebben het zo hard". Waarop ik antwoorde:"Life is hard and then you die." Dan gaan we toch naar een andere apotheek.

Vanmiddag kreeg ik ook nog een mail van NGC. Die gaat over zonnestormen. Spannend om zo iets mee te maken.


Zonnestorm Quebec 1989

Geen opmerkingen:

Een reactie posten