maandag 4 juni 2012

HTML.

Ik wil een homepage gaan maken. Maar bij ziggo(vroeger at home) is alles verandert. Dus een mail maar de helpdesk. Kreeg ik antwoord in het Deens. Dat vertaalt met Google. Kreeg ik een niets zeggend antwoord.

Tak for din henvendelse, som vi vil behandle i løbet af 1-2 arbejdsdage.
Drejer din henvendelse sig om dit domæne eller en betaling, vil der muligvis være brug for assistance fra vores domæne ansvarlige eller bogholderiet. I så fald kan der forventes en lidt længere svartid, som vi i givet fald vil give dig nærmere besked om, således at du ved, hvornår du kan forvente et svar fra os. Du hører fra os snarest. Med venlig hilsen


Vertaald door Google.

Dank u voor uw aanvraag, zullen we binnen 1-2 dagen. Is uw vraag over uw domein of een betaling, kan er een behoefte aan bijstand van onze domeincontroller of rekeningen. In dit geval kan men verwachten dat een iets langere reactie tijd, die we nodig krijgt u gedetailleerde bericht, zodat u weet wanneer u een reactie van ons verwachten. U hoort van ons binnenkort. Oprecht 123hjemmeside
En Barbara kwam tot de ontdekking dat ik het verkeerde vaatafwasmiddel had meegenomen van de Lidl. Glansspoelmiddel. Maar dat glansspoelmiddel lost wel de kalkaanslag op de glazen op.

Voor de glans?!?!?!?!? Vandaag nog een gemist telefoontje van zaterdag proberen te beantwoorden maar het nummer bestaat helemaal niet????????

En nog ff door de regen wezen scooten. Genoten. En ook nog van Apotheek gewisseld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten