dinsdag 26 juni 2012

Tarten

Vandaag las ik dat er heel wat afgetart wordt. In Eindhoven" en in Langraaf.

Vanochtend weer een paar keer omgedraaid dus de fysio maar afgezegd. Aan dat omdraaien van mij moet ik toch iets gaan doen. De wekker hard laten afgaan om 08:00 bijvoorbeeld.

En opeens was die unheimische stemming weer terug.

Verder naar mijn huisarts geweest. Met de vraag of hij contact met mijn reva arts wil opnemen. Zodat begeleiding asap wordt opgestart. Verder heeft hij post van mijn neuroloog gekregen. Ze vonden het een goed idee om mij 2 weken in het Atrium op te nemen voor revalidatie. Maar toen ik aan de reva arts vroeg wat we in die twee weken dan gingen doen was een oorverdovende stilte het resultaat. A.s. vrijdag kan ik bellen. Maar ik ben inmiddels overgestapt naar een andere reva.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten