donderdag 28 juni 2012

Plantjes verplaatst

Plantjes verplaatst. Van de ene waterbak naar de andere, En dat heb ik ook nog met de trui aan en in de zon gedaan. Logisch dat ik dan moe word.

Verder is het gebukt staan toch wel vermoeiend. Als ik me zelf niet zo opjaag en beter inplan krijg ik ook wel alles klaar.

Wel een extra lange siƫsta gedaan vandaag. 3 uur.

Vanmiddag naar de stad geweest. Naar de Putsraat. Wat een bloemen zeg.

Op weg van mijn garage naar de voordeur van het flatgebouw maakte garagebuurman Emiel de opmerking dat ik toch wat loopsnelheid had ingeleverd. Ik heb maar de opmerking gemaakt dat ik me maar langzaam haast. Wat wil ik anders.

De postbode is ook nog langsgekomen. De buren van 439 waren niet thuis dus komen ze aan mij vragen of ik het pakketje wil aannemen. Doen we gewoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten