dinsdag 12 juni 2012

Hoddeldag

is het vandaag. Werd al wakker met hooikoorts. En bij de fysio ging het ook al niet lekker. Wel nog leedvermaak gehad toen ik dit verhaal vertelde. En een bericht van pollennieuws gehad. Op de dagen dat ik hooikoorts had zaten er extreem veel pollen in de lucht. Dat betekent dat de nanogam nog steeds werkt. En als ik hooikoorts krijg ik een tabletje Mizollen moet nemen.



En de krant kopte vandaag met "Schutters woest om hogere bierprijs". Die werd verhoogd van Euro 1,50 naar 1,60. Dus daar is het ook hoddelen. En het gaat over de bierprijs op het OLS.



Vandaag in de nieuwe apotheek de medicijnen gaan halen. In die apotheek kan ik zelfs met de scoot naar binnen. Wat een gemak.

Onder aan de flat kwam ik mijn nieuwe buurvrouw tegen. We hebben afgesproken dat zij bij mij op de koffie komt. Wel mijn GSM nummer op een briefje schrijven en bij haar in de brievenbus stoppen. Verder heeft de apotheek me gevraagd of ik mijn medicijn lijst wil mailen. Doen we dat toch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten