zaterdag 21 april 2012

Zaterdag waarop ik dacht dat het zondag is.

Vanmorgen dacht ik echt dat het zondag was. Maar door het pillendoosje werd die gedachtekronkel gecorrigeerd. Het was wel een verwarrend moment.

Had ook nog de wasmachine aangezet. Was de slang van de afvoer uit de leiding geschoten. Water ballet. Vanmiddag dus weer veel te doen. Dweilem en een boom planten

Een paar dagen geleden had ik aan Marjan Dam gedacht en had haar toen verteld dat ik toen vergeten was de slang in de afvoer te stoppen. Zij zei toen dat ik dat water niet kon laten liggen.
En vandaag is de slang van de wasmachineafvoer uit de afvoerpijp geschoten.

Eigenlijk best wel vreemd die gedachten en stemmingen van mij. Een paar weken geleden had ik nog aan Petra van Sloun gedacht. Bleek zij bij Medireva te werken.

Ik heb zo van die unheimische stemming over op donderdagavond naar de stad gaan. Prompt word op een donderdagavond de elleboogkruk van mijn scoot gejat. Of op een weg tussen thuis en de kroeg. Valt opeens die stemming op me. Een paar dagen later gebeurt op die plek een zwaar verkeersongeluk.

Het laatste waar ik aan denk is dat een auto me op de scoot aanrijdt. Toch maar defensief gaan rijden. Kon ik al. Vanuit mijn staarperiode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten