zondag 15 april 2012

Postzegelzondag.

Is het vandaag weer. Is altijd gezellig. Bij de aanwezigheids- loterij en de lootjesloterij iets gewonnen. Verder was mijn vaste tafelmaat er niet? Heeft iemand anders de koffie voor me gehaald.

Mijn specialiteit is postzegels van de scouting en blokjes van vier. Een mevrouw die bij mij in de buurt woont heeft er heel wat uit het buitenland. Volgende keer spreken we wat af.

Vanmiddag naar ma. Met de lange onderbroek en de dikke trui. April doet wat ie wil.

Op weg naar huis hwb ik het toch behoorlijk koud gekregen. Zo erg zelfs dat mijn rechterbeen begon te shaken.

Ik had ook nog de e-sleutel van de flat in mijn flatje laten liggen. Moet gewoon alles rustig stap voor stap leren doen. Mezelf niet opjagen.Ben daar best wel een vreemde gast in. Door andere laat ik me niet opjagen. Maar ik jaag mezelf wel op. Ik moet gewoon leren om me langzaam te haasten.

Vandaag komt postbode Rob de luiers brengen, Eerlijk gezegd wil ik dat nog helemaal niet. Als ik dat lamgzaam haasten me gewoon ga aanleren hoef ik de luiers alleen op plaatsen waar geen toilet in de buurt is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten