woensdag 4 april 2012

Een hele rustige woensdag.

Vandaag bijna niets gedaan dus ook bijna niets geblogd. Wel koffie wezen drinken bij ma en het koud gekregen.

Oh ja toch nog iets gedaan. Afspraak met mijn neuroloog en de volgende afspraak op de dagverpleging. Kreeg ook nog een bedankje voor de kaart uit Lunteren.

Nu ik mijn dag aan het overdenken ben schoot me te binnen dat Bram ook nog is geweest. Om mijn radiator te checken. Ik krijg een nieuwe kraan.

En toen ik iemand probeerde te bellen met Vodafone kreeg ik de melding "netwerk bezet". Wel toevallig dat het samenvalt met de grote netwerk storing in de randstad. en dat was ook te lezen op Teletekst.

Ook de foto's van gedownload. Had ik gisteren willen doen. Maar ja. Gisteren was een echte rommel dag. Toen ik koffie ging drinken bij SOHO de leesbril vergeten. En nu we het toch over brillen hebben. De bril voor veraf ben ik nog steeds kwijt? Opruimen en opgeruimd houden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten