dinsdag 3 april 2012

Ik wil vakantie

Toen ik vanmorgen opstond wilde ik vakantie. Heb helemaal geen zin in fysio. En ook niet in de rest van de dinsdag dingetjes.

Vanmiddag naar de reva arts geweest. Ze bleef maar aandringen op een WBC. Terwijl ik daar helemaal niet aan toe ben. En van de twee weken Atrium nog niets van gehoord.

Mijn argumenten tegen het WBC zijn
-verhuizingen zijn slopend voor MS'ers.
-toen ik het een paar jaar geleden vroeg was ik er nog te goed voor terwijl ik nu toch stukken beter ben. Met dank aan de nanogam en de heel strikt volgehouden RRR.
-ik heb geen behoefte om tussen zieke mensen te gaan zitten
-de flat waar ik nu woon is eigendom. Het is nogal een moeilijke tijd om iets verkocht te krijgen.
-BZW daar heb ik meer aan.
-en leer me opruimen en opgeruimd houden.
-ik ben hier tevreden.
-iedere dag de krant op de mat.
Eerst maar eens appels gaan halen in het Versstroatje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten